hardleers

by - maandag, mei 21, 2012

En het is weer zover: net te weinig garen om het project af te maken. Je zou zeggen dat je leert van je fouten maar ik val blijkbaar in de categorie "hardleers". En ik had het dit keer nog wel zo goed uitgerekend: het kon precies uit een streng. Maar ik vergeet voor het gemak dan even dat ik nogal los brei en dat het alleen precies kon als ik wat strakker zou breien. Dat is de categorie "wishful thinking". Daar val ik ook in.

Nog 4 toeren over 250 steken en dan afkanten: ik denk t niet. Dus lieve,lieve mensen, weest niet zo dom als ik en koop liever iets meer garen. Met de restjes kun je altijd nog een hele gave deken breien! Het eindresultaat van deze Sherilyn shawl in Fyberspates Scrumptious 4Ply laat dus nog even op zich wachten. (en misschien haal ik haar wel weer uit en brei haar overnieuw in een dunner garen)

You May Also Like

1 reacties

  1. Ohw, wat frustrerend! Ik had net nog met een muts (voor Hongarije): zou ik het halen of niet.... Gelukkig net wel (en ik had nog een restje garen gevonden wat nagenoeg dezelfde kleur had...

    Maar in dit geval wordt het hem dus inderdaad niet. Succes! (en bedankt voor de tip)

    BeantwoordenVerwijderen

instagram